Zi de zi

5 MODURI IN CARE VA PUTETI MENTINE COPIII SANATOSI IN PERIOADA VACANTELOR

Dintre numeroasele responsabilități pe care le au părinții în perioada vacanței, asigurarea siguranţei şi sănătăţii copiilor este printre cele mai importante. Dar, cu cerințele de cumpărături de vacanță, de ambalare de cadouri, de a face planuri de călătorie, de a pregăti marile mese de vacanță și de a decora, este ușor să treceți cu vederea unele dintre elementele de bază, cum ar fi să vă asigurați că copiii dvs. au o nutriție corectă. Din păcate, sărbătorile sunt o perioadă a anului în care menținerea unei diete sănătoase poate fi extrem de provocatoare. Sărbătorile vin adesea cu o varietate de selecții nesănătoase de meniu, în special deserturi, care sunt încărcate cu grăsime și zahăr. Deoarece zahărul slăbește sistemul imunitar (ceea ce crește șansele de a vă îmbolnăvi), asigurați-vă că monitorizați îndeaproape aportul de zahăr al copiilor dumneavoastră. A îndruma copiii către exerciții fizice este de obicei o provocare atunci când începe să devină mai frig. De asemenea, lunile de iarnă au ore de soare reduse, astfel încât menținerea nivelului optim de vitamina D este crucială în combaterea bolii. Cu linii mai lungi și zile mai scurte, o altă zonă a vieții care poate suferi de încărcătura anotimpurilor este somnul. Cu atât de multe lucruri de luat în considerare în această perioadă agitată a anului, iată 5 modalități practice de a-ți menține copiii sănătoși pentru sărbători:
Invaţă copiii să mănânce alimente din culorile curcubeului. Acest lucru înseamnă să-i înveți pe copii să mănânce fructe și legume sănătoase în culori asortate, cum ar fi afine, spanac, rodii, dovlecei galbeni și ardei roșii, la fiecare masă. Provocați-vă copiii să mănânce mese care includ alimente din fiecare culoare a curcubeului. Si nu uitaţi că dvs. sunteţi un exemplu pentru ei !
Deghizaţi gustările sănătoase. Chiar și cei mai drăguți copii au mai multe șanse de a încerca alimente noi atunci când acestea sunt deghizate în bărci, mașini, fluturi sau vaci. Invăţaţi cum puteți prepara un sandwich sănătos în formă de pinguin.
Obțineți asistență nutrițională. Studiile au arătat că un procent alarmant de mare de copii mănâncă mai puțin decât valoarea minimă zilnică a multor nutrienți esențiali și că alimentele moderne nu răspund nevoilor copiilor pentru acești nutrienți. Adăugarea unui supliment de multivitamină / mineral mineral conceput în dieta copiilor dvs. poate ajuta la furnizarea suportului nutrițional de care au nevoie. 
Activități de interior. În loc să stai în jurul televizorului toată ziua, ridică-te și fă o activitate distractivă în casa ta. Există multe modalități de a activa circulaţia fără a trebui să facă riscului de a contracta o pneumonie. Exemple de activități interioare sunt scaunele muzicale, vânătoarele de gunoaie sau concursurile de hula hoop.
Gestionarea stresului cotidian și echilibrarea vieții vă vor permite să vă bucurați pe deplin în fiecare anotimp și să vă concentrați pe ceea ce contează cel mai mult … prietenii și familia. Implementarea acestor strategii vă poate ajuta să vă mențineți fericiți și sănătoși în timpul vacanţelor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *