Zi de zi

CAI PENTRU A OBTINE UN SOMN DE CALITATE

Există o tendinţă a americanilor de a considera acceptabil social să fii lipsit de somn. Mulți americani au doar 4-5 ore de somn pe noapte, ceea ce este insuficient.
Conform Comitetului pentru Medicina și Somnului din Institutul de Medicină (SUA), 70 de milioane de americani au probleme de somn în curs de desfășurare, care interferează cu funcționarea lor zilnică. Dacă nu aveţi 7 până la 9 ore de somn în fiecare noapte, vă pregătiți pentru o serie de probleme fizice și mentale.
Deprimirea somnului vă poate afecta sănătatea în mai multe moduri decât vă puteți imagina. Reducerea intervalului de timp pentru somn a fost asociată cu următoarele efecte:
● Scade fluxul total de sânge către creier ;
● Efecte negative asupra proceselor cognitive, stării de spirit și a memoriei ;
● Poftă de mâncare crescută, legată de creșterea hormonului foamei, ghrelinul ;
● Pierderea concentrării și a voinței ;
● Stare de spirit scăzută și anxietate ocazională.
Există multe obiceiuri proaste care reduc intervalul de somn necesar. Iată cum să remediați câteva dintre ele …
Mutați ceasul. În loc să vă uitați la ceasul deșteptător, mutați ceasul pentru a nu-l putea vedea. Dacă te trezești în toiul nopții, rezistă la nevoia de a privi ceasul. Verificarea timpului vă poate face să vă simțiți anxioși, ceea ce va face mai dificilă întoarcerea la somn.
Dormitor fără tehnologie. Stabiliți un moment în care toate dispozitivele din gospodărie vor fi oprite pentru restul serii. Este, de asemenea, o idee bună să eliminați toate componentele electronice din dormitorul dvs., deoarece acestea emit lumină care poate stimula creierul și vă pot menține treji. Un dormitor fără tehnologie poate reduce cantitatea de frecvențe electromagnetice pe care corpul le absoarbe. Crearea unui mediu relaxant, ferit de distragerile lumii exterioare, vă poate ajuta să aveți un somn de calitate.
Nu bea înainte de culcare. Chiar dacă este un ritual de noapte pentru mulți oameni, consumul de alcool înainte de culcare nu vă ajută să atingeți somnul profund. În loc să beți un pahar de vin înainte de culcare pentru a vă ajuta să dormiți, încercați un amestec de lapte cald de migdale neîndulcit, o linguriță de vanilie și câteva picături de stevia. Aceasta poate crește activitatea serotoninei în creierul dvs. și vă poate ajuta să dormiți.
Obținerea unui somn de înaltă calitate este esențială pentru starea de bine. Dacă aveți obiceiuri sănătoase, cum ar fi evitarea cofeinei în cursul zilei şi exerciții fizice regulate, dar totuși aveți probleme de somn, un supliment alimentar formulat științific și sigur care promovează somnul odihnitor vă poate rezolva problema.
Dacă aveți dificultăți în a intra într-o stare relaxată înainte de culcare, puteți lua în considerare administrarea de GABA.
GABA. Neurotransmițătorii sunt mesageri chimici pe care neuronii (celulele nervoase) îi eliberează pentru a le permite să comunice cu alți neuroni. Neurotransmițătorul cel mai asociat cu efectele calmante în creier este GABA. Cercetările sugerează creșterea activității GABA în creier poate ajuta la îmbunătățirea stării de spirit și, în general, are efecte calmante. GABA este, de asemenea, fundamental pentru maturizarea sănătoasă a celulelor nervoase noi (neurogeneză) și pentru dezvoltarea și întreținerea globală a creierului. GABA are proprietăți ușoare de relaxare care susțin o stare de spirit echilibrată și un somn odihnitor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *